Ordu'da gerçekleştirilen IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi'nde Gazi Üniversitesi Özel Eğitim Bölümü Tarafından Sunulan Bildiri Listesi |
||
|
Yazarlar |
Bildiri Başlığı |
|
Arş. Gör. Pınar Demiryürek Yrd. Doç. Dr. Salih Çakmak |
Okul Öncesi Dönemdeki Az Gören Çocuğun Odaklanma Becerilerinin Gelişiminde İşlevsel Görme Etkinlik Programının (İgep) Etkisi |
|
Arş. Gör. Cem Aslan |
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yardımcı Teknolojilere Yönelik Tutumları |
|
Arş. Gör. Hanifi Sanır Arş. Gör. İrem Akçayır |
Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin Okuma Akıcılıklarının Artırılmasında Kullanılan Beceri Ve Performansa Dayalı Tekniklerin Etkililiğinin Belirlenmesi |
|
Arş. Gör. Hanifi Sanır Arş. Gör. İrem Akçayır |
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Okuduğuna Anlama Düzeylerinin Belirlenmesinde Beceriye Ve Performansa Dayalı Tekniklerin Etkisinin İncelenmesi |
|
Arş. Gör. Dr. Mahmut Çitil Öğr. Gör. Dr. Tamer Karakoç Arş. Gör. M. Salih Küçüközyiğit |
Özel Eğitim Lisans Dersinin Öğretmen Adaylarının Bilgi Düzeylerine Ve Engellilere Yönelik Tutumlarına Etkisi |
|
Arş. Gör. Dr. Mahmut Çitil Prof. Dr. İsmail Doğan |
Engelli Çocuğu Olan Ebeveynlerin Alışkanlıkları Ve Sosyo-Kültürel Özellikleri |
|
Arş. Gör. Cem Aslan Prof. Dr. Adnan Kan |
Yardımcı Teknolojilere Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması |
|
Öğr. Gör. Dr.Tamer Karakoç Arş. Gör. Cem Aslan |
Özel Eğitim Bölümü Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yardımcı Teknolojilere Yönelik Tutumlarının İncelenmesi |
|
Yrd. Doç. Dr. Salih Çakmak |
Zihinsel Engelli Ergenlere İpad Aracılığı İle Alışveriş Yapma Becerisinin Öğretimi |
|
Arş. Gör. M. Salih Küçüközyiğit Arş. Gör. Cem Aslan Arş. Gör. Gülistan Yalçın Yrd. Doç. Dr. Ziya Tavil |
Görme Engelli Çocuğa Sahip Olan Ailelerin Gereksinimlerinin Belirlenmesi |
|
Arş. Gör. İrem Akçayır Arş. Gör. Hanifi Sanır Arş. Gör. Ufuk Özkubat |
Öğrenci Katılımlı Sınıf Yönetimi: İkincil Düzey Olumlu Davranış Desteği Uygulaması |
|
Arş. Gör. Sümeyye Okyar Yrd. Doç. Dr. Salih Çakmak |
Genç Yetişkin Görme Engellilere Günlük Yaşam Becerilerinin Kazandırılmasında Eş Zamanlı İpucu İşlem Süreci İle Yapılan Öğretimin Etkililiği |
|
Yrd. Doç. Dr. Salih Çakmak Yılmaz Avcı |
Görme Engelli Ve Görme Engelli Olmayan Öğrenci Annelerinin Yılmazlık Özelliklerinin İncelenmesi |
|
Arş. Gör. Ufuk Özkubat Prof. Dr. Emine Rüya Özmen |
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Uygulanan Matematik Müdahalelerinin İncelenmesi |
|
Arş. Gör. Ufuk Özkubat Prof. Dr. Emine Rüya Özmen |
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Matematik Problemi Çözme Süreçlerinin İncelenmesi: Sesli Düşünme Protokolü Uygulaması |
|
Arş. Gör. M. Salih Küçüközyiğit Arş. Gör. Nilüfer Altun Arş. Gör. Betül Yılmaz Öğr. Gör. Dr. Tamer Karakoç |
Özel Eğitim Öğretmenliği Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirmesi |
|
Arş. Gör. İrem Akçayır Arş. Gör. Ufuk Özkubat Arş. Gör. Hanifi Sanır |
Kısa Deneysel Analiz İle Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencinin Okuma Hızının Artırılmasında Birleştirilmiş Olarak Sunulan Sağaltım Paketlerinden Etkili Olanın Belirlenmesi |
|
Arş. Gör. Ayşenur Çelik Prof. Dr. Emine Rüya Özmen |
Paylaşımlı Kitap Okuma Sırasında Normal Gelişim Gösteren, Otizm Spektrum Bozukluğu Ve Zihinsel Yetersizliği Olan Çocukların Annelerinin Kullandıkları Etkileşim Ve Dili Destekleme Stratejilerinin Betimlenmesi |
|
Yrd. Doç. Dr. Salih Çakmak Arş. Gör. Hatice Cansu Yılmaz Arş. Gör. Hacer Damlanur Işıtan |
İlkokul Türkçe Kitaplarında Yer Alan Görsele Dayalı Etkinliklerin Az Gören Öğrenciler İçin Uygulunluğunun Belirlenmesi |
|
Arş. Gör. Merve Özdemir Yrd. Doç. Dr. Salih Çakmak |
Görme Engelli Çocuğa Sahip Olan Ailelerin Yasal Hakları Konusunda Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi |
|
Arş. Gör. Dr. Gökhan Töret Arif Babacan Arş. Gör. Zahide Töret |
Erken Çocukluk Döneminde Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda İletişim İşlevlerine Uygun Dil Ve İletişim Becerileri |
|
Yrd. Doç. Dr. S. Büyükalan Filiz Arş. Gör. Ayşenur Çelik Arş. Gör. Selma Tufan Arş. Gör. Banu Karaahmetoğlu |
Özel Eğitim Alanında Çalışan Öğretim Üyelerinin Özel Eğitim Öğretmenliği Lisans Programlarının Birleştirilmesine İlişkin Görüşleri |
|
Arş. Gör. Dr. Gökhan Töret Prof. Dr. Emine Rüya Özmen |
Karşılıklı Taklit Eğitimi'nin Taklit Edildiğinin Farkına Varma Davranışları Üzerindeki Etkililiği |
|
Arş. Gör. Şenol Demirtaş Doç. Dr. Çığıl Aykut |
Temel Tepki Öğretiminin Otizmli Çocuklarda İfade Edici Dil Becerilerinin Kazanımına Etkisi |
|
Arş. Gör. Şenol Demirtaş Doç. Dr. Çığıl Aykut |
Otizmli Bireylerin Öğretiminde Motivasyonu Desteklemek İçin Geliştirilen Teknikler |
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.